Produktbild
Michael R Solomon

Marketing: Real People, Real Choices, Global Edition

Ebook (PDF Format)

Real People, Real ChoicesMarketing: Real People, Real Choicesis the only text to introduce marketing from the perspective of real people who make real marketing decisions at leading companies everyday. Timely, relevant, and dynamic, this reader-friendly text shows students how marketing concepts are implemented, and what they really mean in the marketplace. The Eighth Edition features a completely reorganized Table of Contents and chapter pedagogy divided in a four-part structure that emphasizes the value proposition and the process of creating and delivering value. This edition presents more information than ever on marketing research and an… Mehr

CHF 64.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Marshall, Greg W. / Stuart, Elnora
  • ISBN: 978-1-292-09776-3
  • EAN: 9781292097763
  • Produktnummer: 31732319
  • Verlag: Pearson HigherEducation
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 572 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 19'035 KB
  • Auflage: 8. Auflage

49 weitere Werke von Michael R Solomon:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.