Atlas of Social Innovation
2nd Volume: A World of New Practices
The Atlas of Social Innovation series provides a comprehensive overview of the multifaceted manifestations and practices of social innovation from a global perspective. This second volume brings together leading experts of the field. In 43 articles, the atlas gives new insights into current trends of social innovation research and its connection to other schools of thought and research traditions. The conceptual underpinnings of the contributions draw upon the experiences of a variety of disciplines contributing to the rich, multi-layered nature of the phenomenon. By building up a knowledge repository for a growing community of practitioners,…
Mehr
CHF 22.20
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Kaletka, Christoph (Hrsg.) / Schröder, Antonius (Hrsg.) / Zirngiebl, Marthe (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-96238-688-7
- EAN: 9783962386887
- Produktnummer: 32915202
- Verlag: Oekom
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2019
- Seitenangabe: 208 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 0 KB
11 weitere Werke von Jürgen (Hrsg.) Howaldt:
Bewertungen
Anmelden