Market-Oriented Pricing
Strategies for Management
A comprehensive guide to market-based pricing strategies. The authors argue that pricing strategy should focus on the customer, taking account of the realities of their needs and competitor pressures. Michael Morris' other publications include Business Horizons and Industrial Marketing.
CHF 115.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Morris, Gene / Morris, Frederck
- ISBN: 978-0-89930-402-1
- EAN: 9780899304021
- Produktnummer: 1447899
- Verlag: Quorum Books
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1990
- Seitenangabe: 222 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D1.7 cm 500 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 500
13 weitere Werke von Michael H. Morris:
Bewertungen
Anmelden