Produktbild
Michael Thomas

Project-Based Language Learning with Technology

Learner Collaboration in an EFL Classroom in Japan

Ebook (PDF Format)

This book highlights the ways in which insights from technology-mediated project-based language learning research can contribute to our understanding of both learner interaction in specific cultural contexts but also of the role of technology in language learning more generally. The volume situates the discussion within the context of the development of the field, from task-based to project-based language learning, and how these have been shaped over time by the evolution of new technologies. Using the case study of EFL learners in a Japanese classroom, the book adopts a multimodal approach to unpack this phenomena at work by examining learne… Mehr

CHF 46.45

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-351-84682-0
  • EAN: 9781351846820
  • Produktnummer: 25388649
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 246 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'956 KB
  • Abbildungen: 89 schwarz-weiße Abbildungen, 42 schwarz-weiße Fotos, 47 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Michael Thomas is a Reader and Associate Professor in Digital Education and Learning in the School of Language and Global Studies at the University of Central Lancashire.

100 weitere Werke von Michael Thomas:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.