Produktbild
Richard L. (Hrsg.) Fox

Ipolitics

Buch

iPolitics describes the ways in which new media innovations change how politicians and citizens engage the political arena.

CHF 135.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Ramos, Jennifer M. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-107-01595-1
  • EAN: 9781107015951
  • Produktnummer: 11837342
  • Verlag: Cambridge University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 322 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D2.3 cm 649 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 649

Über den Autor


Richard L. Fox is an Associate Professor of Political Science at Loyola Marymount University. He is the co-author of It Still Takes a Candidate: Why Women Don't Run for Office (Cambridge University Press, 2010) and Tabloid Justice: The Criminal System in the Age of Media Frenzy, 2nd edition (2007), as well as co-editor of Gender and Election, 2nd edition (Cambridge University Press, 2009). Jennifer M. Ramos is an Associate Professor of Political Science at Loyola Marymount University. Her research focuses on understanding the causes and consequences of political change, with an emphasis on the role of ideas, norms and identity. Her work has appeared in the Journal of Politics, Public Opinion Quarterly, International Studies Perspectives, the Journal of Political Ideologies and Human Rights Review.

5 weitere Werke von Richard L. (Hrsg.) Fox:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.