Produktbild
Daniel Griffin

Press Start

Using gamification to power-up your marketing

Buch

Press Start examines the benefits and uses of gamification, in order for businesses of any size and sector to create engaging and effective marketing campaigns.With many success stories from the likes of LinkedIn, Delta Airlines, Starbucks, and Duolingo, marketing gamification is already a well-established practice, but many businesses are wary of jumping in without a guide. The addictions and highs of Candy Crush or logging a run in your fitness app can be powerful drivers in terms of how we behave. In an increasingly commoditized world, marketers are always looking for new ways to influence or motivate us to be better engaged with their pro… Mehr

CHF 33.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Meer, Albert van der
  • ISBN: 978-1-4729-7051-0
  • EAN: 9781472970510
  • Produktnummer: 30604183
  • Verlag: Bloomsbury Publishing PLC
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 288 S.
  • Masse: H23.1 cm x B15.3 cm x D2.7 cm 426 g
  • Gewicht: 426

Über den Autor


Daniel Griffin, Albert van der Meer

13 weitere Werke von Daniel Griffin:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.