Produktbild
Richard E. (Hrsg.) Mayer

Handbook of Research on Learning and Instruction

Ebook (PDF Format)

During the past 30 years, researchers have made exciting progress in the science of learning (i.e., how people learn) and the science of instruction (i.e., how to help people learn). This second edition of the Handbook of Research on Learning and Instruction is intended to provide an overview of these research advances. With chapters written by leading researchers from around the world, this volume examines learning and instruction in a variety of learning environments including in classrooms and out of classrooms, and with a variety of learners including K-16 students and adult learners. Contributors to this volume demonstrate how and why ed… Mehr

CHF 140.60

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Alexander, Patricia A. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-317-56693-9
  • EAN: 9781317566939
  • Produktnummer: 21414526
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 596 S.
  • Plattform: PDF
  • Auflage: 2. Auflage
  • Abbildungen: 4 schwarz-weiße Fotos, 7 schwarz-weiße Zeichnungen, 13 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Richard E. Mayer is Distinguished Professor of Psychology at the University of California, Santa Barbara (UCSB), USA. Patricia A. Alexander is the Jean Mullan Professor of Literacy and Distinguished Scholar-Teacher in the Department of Human Development and Quantitative Methodology at the University of Maryland, USA.

9 weitere Werke von Richard E. (Hrsg.) Mayer:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.