Produktbild
Tjorben Grote

What factors influence consumers to buy meat substitutes?

Ebook (PDF Format)

Seminar paper from the year 2016 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1,3, University of Münster, language: English, abstract: What factors influence consumers to buy fake meat products? In this exploratory research the authors aim at identifying a variety of factors that explain why consumers buy fake meat products, which have been on the rise in the past years in Germany. The authors follow a split approach in form of one quantitaive (regression analysis) and one qualitative (means-end chain) study to gain insights.

CHF 43.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Fehrenbach, David / Jacobmeyer, Raoul / Zipp, Markus
  • ISBN: 978-3-668-49997-3
  • EAN: 9783668499973
  • Produktnummer: 24053633
  • Verlag: GRIN Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 162 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 3'275 KB

5 weitere Werke von Tjorben Grote:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.