Produktbild
Martin Kornberger

Brand Society

How Brands Transform Management and Lifestyle

Ebook (EPUB Format)

Brands are a fait accompli: they represent a mountain range of evidence in search of a theory. They are much exploited, but little explored. In this book, Martin Kornberger sets out to rectify the ratio between exploiting and exploring through sketching out a theory of the Brand Society. Most attempts to explain the role of brands focus on brands either as marketing and management tools (business perspective) or a symptoms of consumerism (sociological perspective). Brand Society combines these perspectives to show how brands have the power to transform both the organizations that develop them and the lifestyles of the individuals who consume… Mehr

CHF 43.85

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-107-71421-2
  • EAN: 9781107714212
  • Produktnummer: 23879640
  • Verlag: Cambridge University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 0 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 829 KB

27 weitere Werke von Martin Kornberger:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.