Marketing Apocalypse
Eschatology, Escapology and the Illusion of the End
The present volume of essays examines the extent to which the end of marketing is nigh. The authors explore the present state of marketing scholarship and put forward a variety of visions of marketing in the twenty first century. Ranging from narratology to feminism, these suggestions are always enlightening, often provocative and occasionally outrageous. Maketing Apocalypse is required reading for anyone interested in the future of marketing.
CHF 34.15
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Brown, Stephen (Hrsg.) / Carson, David (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-134-68925-5
- EAN: 9781134689255
- Produktnummer: 14487448
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2003
- Seitenangabe: 314 S.
- Plattform: EPUB
- Masse: 1'990 KB
15 weitere Werke von Jim (Hrsg.) Bell:
Bewertungen
Anmelden