EVAL MARKET ACTION OUTCOME ABMP12H
Most universities do not teach meta-thinking so it is logical that company thinkers may not really understand how to think and decide upon important issues. This volume explores how such thinking can be employed to improve the thinking of those who are responsible for core performance.
CHF 223.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Woodside / Woodside, Arch G. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-7623-1046-3
- EAN: 9780762310463
- Produktnummer: 1527946
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2003
- Seitenangabe: 672 S.
- Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D4.0 cm 1'164 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 1164
3 weitere Werke von A. G. Woodside:
Bewertungen
Anmelden