Produktbild
David Dwight

Critical Thinking for Marketers, Volume II

Learn How to Think, Not What to Think

Buch

This second volume of Critical Thinking for Marketers expands your background knowledge of other areas of critical thinking that are making major contributions to both marketing as a social science and marketing as an applied science. Section I, Think Better, provides introductory discussions of - marketing as a science; the difference between correlation and causation; the meaning of what a concept is and why it is critical for marketers to develop good concept definitions (e.g., What is customer satisfaction?); why the 18th century Scottish philosopher David Hume is relevant to marketers today; and the impact that behavioral economics is h… Mehr

CHF 47.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Grapentine, Terry / Soorholtz, David
  • ISBN: 978-1-63157-670-6
  • EAN: 9781631576706
  • Produktnummer: 21988824
  • Verlag: Business Expert Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 98 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.5 cm 156 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 156

6 weitere Werke von David Dwight:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.