Produktbild
Myint Swe (Hrsg.) Khine

New Directions in Technological Pedagogical Content Knowledge Research

Multiple Perspectives (HC)

Buch

In the past decades wide-ranging research on effective integration of technology in instruction have beenconducted by various educators and researchers with the hope that the affordances of technology might beleveraged to improve the teaching and learning process. However, in order to put the technology in optimumuse, knowledge about how and in what way technology can enhance the instruction is also essential. Anumber of theories and models have been proposed in harnessing the technology in everyday lessons. Amongthese attempts Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) framework introduced by Mishraand Koehler has emerged as a repre… Mehr

CHF 122.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-68123-105-1
  • EAN: 9781681231051
  • Produktnummer: 18193014
  • Verlag: Information Age Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 386 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D2.5 cm 745 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 745

60 weitere Werke von Myint Swe (Hrsg.) Khine:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.