Stephen Brown
Brands and Branding
Buch
Instructors - To order an inspection copy of the print version, please contact your rep. Electronic inspection copies will also be available on publication.A fun and humorous introductory book, written in Stephen Brown's entertaining and highly distinctive style, that introduces curious readers to the key components of brands and helps them to begin to make sense of them - what they are, what they do, why and how - using plenty of examples and references drawn from a wide range brands such as Amazon, Apple, Google, Gucci, Nike, Nintendo, Starbucks, Swatch and The Worst Hotel in the World.
CHF 43.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V301:
Libri-Titel folgt in ca. 2 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-4739-1952-5
- EAN: 9781473919525
- Produktnummer: 19863397
- Verlag: Sage Publications Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2016
- Seitenangabe: 282 S.
- Masse: H24.3 cm x B17.2 cm x D1.9 cm 536 g
- Gewicht: 536
100 weitere Werke von Stephen Brown:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.