Produktbild
Julia Weber

Consumer Engagement and Creative Strategies Used by Brands on Social Media

Ebook (PDF Format)

Academic Paper from the year 2017 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 1,3, Kadir Has University, language: English, abstract: This paper analyses the Six-Segment Strategy Message Wheel by Ronald Taylor. In the course of the paper, three advertising campaigns are being analysed using Taylor's Six-Segment Strategies. The advertisements are Volvo -Life Paint, Homecoming - Edeka and Immortal Fans - Club do Recife. In advertisement, many strategies are used to catch the potential consumers eye, draw his/hers attention to a product or service and to appeal to an unfulfilled need, the consum… Mehr

CHF 4.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-346-16137-6
  • EAN: 9783346161376
  • Produktnummer: 33996285
  • Verlag: GRIN Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 10 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 894 KB

59 weitere Werke von Julia Weber:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.