Produktbild
Herbert Schmidt

Easy to Read Equals Easy to Learn. Text-Design and the Intake and Memorization of Information in a Classroom Setting

Buch

Research Paper (postgraduate) from the year 2019 in the subject Pedagogy - Class Preparation General, grade: keine, , language: English, abstract: This study examines wether a well designed text aids pupils or students to read and understand the text and increase or ease the information intake. It is aimed to offer a guideline on how a text should be designed to enhance the learning effect and to offer the easiest and most efficient design for a student to work with. The study was conducted in several classrooms of a vocational school in Austria. Given the age bracket which is centered roughly around 17 and 18 year old students, the results c… Mehr

CHF 20.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-346-01028-5
  • EAN: 9783346010285
  • Produktnummer: 32979393
  • Verlag: Grin Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 24 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D0.2 cm 51 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 51

44 weitere Werke von Herbert Schmidt:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.