Handbook of Integrated CSR Communication
This handbook pursues an integrated communication approach. Drawing on the various fields of organizational communication and their relevance for CSR, it addresses innovative topics such as big data, social media, and the convergence of communication channels, as well as the roles they play in a successfully integrated CSR communication program. Further aspects covered include the analysis of sector-specific, cross-cultural, and ethical challenges related to the effective communication of CSR. This handbook is unique in its consistent focus on integrated communication. It is of interest not only for the scientific discourse, but will also b…
Mehr
CHF 264.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Karmasin, Matthias (Hrsg.) / Mueller, Barbara (Hrsg.) / Terlutter, Ralf (Hrsg.) / Weder, Franzisca (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-319-44698-1
- EAN: 9783319446981
- Produktnummer: 20301274
- Verlag: Springer Nature EN
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2017
- Seitenangabe: 501 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.5 cm 8'926 g
- Auflage: 1st ed. 2017
- Abbildungen: schwarz-weiss Illustrationen, farbige Illustrationen, Tabellen, farbig
- Gewicht: 8926
- Sonstiges: Research
Über den Autor
111760200
10 weitere Werke von Sandra (Hrsg.) Diehl:
Bewertungen
Anmelden