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Sandra (Hrsg.) Diehl

Handbook of Integrated CSR Communication

Buch

This handbook pursues an integrated communication approach. Drawing on the various fields of organizational communication and their relevance for CSR, it addresses innovative topics such as big data, social media, and the convergence of communication channels, as well as the roles they play in a successfully integrated CSR communication program. Further aspects covered include the analysis of sector-specific, cross-cultural, and ethical challenges related to the effective communication of CSR. This handbook is unique in its consistent focus on integrated communication. It is of interest not only for the scientific discourse, but will also b… Mehr

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Produktdetails


Weitere Autoren: Karmasin, Matthias (Hrsg.) / Mueller, Barbara (Hrsg.) / Terlutter, Ralf (Hrsg.) / Weder, Franzisca (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-44698-1
  • EAN: 9783319446981
  • Produktnummer: 20301274
  • Verlag: Springer Nature EN
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 501 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm 8'926 g
  • Auflage: 1st ed. 2017
  • Abbildungen: schwarz-weiss Illustrationen, farbige Illustrationen, Tabellen, farbig
  • Gewicht: 8926
  • Sonstiges: Research

Über den Autor


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