Produktbild
Frank Berger

Creating Competitive Advantage with Electronic Commerce

A Study of the German Insurance Industry

Buch

Inhaltsangabe:Abstract: As electronic commerce is quickly increasing within some industries such as computers, software and retail banking the question arises whether and how insurance companies can profit too. This dissertation evaluates the impact of electronic commerce on the German insurance industry with the overall goal of creating competitive advantage. The dissertation proceeds by reviewing the literature for definitions and perspectives of electronic commerce, the suitability of electronic commerce for insurance products and services, the impact on existing business processes and value chains as well as the sources for creating compe… Mehr

CHF 49.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-8386-2358-0
  • EAN: 9783838623580
  • Produktnummer: 15876289
  • Verlag: diplom.de
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2000
  • Seitenangabe: 104 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D0.7 cm 161 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 161

100 weitere Werke von Frank Berger:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.