Produktbild
Marion (Hrsg.) Jones

Workplace Learning in Teacher Education

International Practice and Policy

Buch

This book explores teacher workplace learning from four different perspectives: social policy, international comparators, multi-professional stances/perspectives and socio-cultural theory. First, it considers the policy and practice context of professional learning in teacher education in England, and the rest of the UK, with particular reference to professional masters level provision. The importance of teachers' and schools' perceptions of improvement, development and learning, and the inherent tensions between individual, school and government priorities is explored. Second, the book considers models of teacher workplace learning to be fou… Mehr

CHF 150.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: McNamara, Olwen (Hrsg.) / Murray, Jean (Hrsg.)
  • ISBN: 978-94-024-0007-6
  • EAN: 9789402400076
  • Produktnummer: 20466195
  • Verlag: Springer Netherlands
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 332 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D1.7 cm 505 g
  • Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 2014
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 505

8 weitere Werke von Marion (Hrsg.) Jones:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.