Nigel Morgan
Destination Brands
Ebook (PDF Format)
This textbook shows how cities, regions and countries adopt branding strategies similar to those of leading household brand names in an effort to differentiate themselves and emotionally connect with potential tourists. It asks whether tourist destinations get the reputations they deserve and uses topical case studies to discuss brand concepts and challenges. It tackles how place perceptions are formed, how cities, regions and countries can enhance their reputations as creative, competitive destinations, and the link between competitive identity and strategic tourism policy making.
CHF 56.75
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Pritchard, Annette / Pride, Roger
- ISBN: 978-1-136-34663-7
- EAN: 9781136346637
- Produktnummer: 13846364
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2012
- Seitenangabe: 392 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 4'189 KB
- Auflage: 3. Auflage
21 weitere Werke von Nigel Morgan:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.