Produktbild
James Carter

Corporate Social Responsibility: Ben & Jerry's

Analysis of CSR Theories & CSR strategies at Ben & Jerry's

Geheftet

Essay from the year 2013 in the subject Business economics - Business Ethics, Corporate Ethics, grade: 1, University of Bath, language: English, abstract: This paper examines three key corporate social responsibility (CSR) issues Ben & Jerry's faces and critically evaluates the nature and degree of the company's responsibilities in relation to each issue. Ben & Jerry's response to each issue will be analysed, and critically evaluated based on CSR theories and evidenced the behaviour of the company. Finally, recommendations are proposed as to how Ben & Jerry's can overcome these issues.

CHF 22.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-656-42279-2
  • EAN: 9783656422792
  • Produktnummer: 14792210
  • Verlag: GRIN Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 20 S.
  • Masse: H21.1 cm x B14.1 cm x D1.5 cm 40 g
  • Auflage: 1. Auflage
  • Gewicht: 40

100 weitere Werke von James Carter:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.