Produktbild
Mark (Hrsg.) Balnaves

Mobilising the Audience

Buch

Mobilising the Audience is the first comprehensive integration of industry and academic audience research in Australia. Introducing new directions in method and analysis, this contemporary probe into 'audience-making' illustrates the ways marketers, producers and governments mobilise an audience. Included are case studies of Generation X, computer gaming, the child audience, TV ratings, Aboriginal media, and Asian community television. Such a diverse range provides real life contexts for students, professionals and industry workers, introducing them to the critical links between research about media audiences and use of that research in makin… Mehr

CHF 53.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: O'Regan, Tom (Hrsg.) / Sternberg, Jason (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-7022-3205-3
  • EAN: 9780702232053
  • Produktnummer: 3380907
  • Verlag: Univ Of Queensland
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2002
  • Seitenangabe: 363 S.
  • Masse: H22.1 cm x B15.7 cm x D2.8 cm 490 g
  • Gewicht: 490

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.