Standardisation vs. Adaptation - International Marketing in Service Firms
Seminar paper from the year 2002 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 8 von 10 P, Jönköping International Business School (-), course: International Marketing, 16 entries in the bibliography, language: English, abstract: 1 IntroductionWithin the course International Marketing, the third project deals with academic research in international marketing and internationalisation. We have chosen to focus on the inter-national dimension of standardisation versus adaptation in service marketing.We will mainly discuss four typologies of services by McLoughlin & Fitzsimmo…
Mehr
CHF 18.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Honing, Patrick van der / Wolf, Christian
- ISBN: 978-3-640-95815-3
- EAN: 9783640958153
- Produktnummer: 11435606
- Verlag: GRIN Publishing
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2011
- Seitenangabe: 20 S.
- Masse: H20.9 cm x B14.4 cm x D1.5 cm 59 g
- Auflage: 1. Auflage
- Gewicht: 59
1 weiteres Werk von Sofie Hildingsson:
Bewertungen
Anmelden