A New Archetype for Competitive Intelligence
Exploring the ways in which new channels of communication and new uses of intelligence will change corporations, this book also shows how these changes can be anticipated in an organisation's strategic planning, crisis management, benchmarking, engineering, and defensive intelligence activities.
CHF 112.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Vella, Carolyn M.
- ISBN: 978-0-89930-973-6
- EAN: 9780899309736
- Produktnummer: 1782708
- Verlag: Quorum Books
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1996
- Seitenangabe: 238 S.
- Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.7 cm 528 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 528
10 weitere Werke von John J. McGonagle:
Bewertungen
Anmelden