Produktbild
Yukio (Hrsg.) Ohsawa

Data Mining for Design and Marketing

Ebook (PDF Format)

Data Mining for Design and Marketing shows how to design and integrate data mining tools into human thinking processes in order to make better business decisions, especially in designing and marketing products and systems.The expert contributors discuss how data mining can identify valuable consumer patterns, which aid marketers and designers in detecting consumers' needs. They also explore visualization tools based on the computational methods of data mining. Discourse analysis, chance discovery, knowledge discovery, formal concept analysis, and an adjacency matrix are just some of the novel approaches covered. The book explains how these me… Mehr

CHF 81.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Yada, Katsutoshi (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4200-7022-4
  • EAN: 9781420070224
  • Produktnummer: 18422623
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 336 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 9'238 KB

20 weitere Werke von Yukio (Hrsg.) Ohsawa:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.