Produktbild
Hans G. Meissner

Strategic International Marketing

Buch

International marketing strategies are an essential part of the growing process of internationalization of markets and companies. This process creates a new pattern of risks and chances for companies and requires a long-term and systematic approach to world markets. At the same time, the rise of buyers' markets and market saturation in important market segments in most industrial countries is creating an increasingly marketing orientation in many companies. This book presents the concepts and implementation strategies needed to pursue international marketing. The perspectives and possibilities as well as the instruments of strategic internati… Mehr

CHF 150.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-642-75479-1
  • EAN: 9783642754791
  • Produktnummer: 13335729
  • Verlag: Springer Berlin Heidelberg
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 196 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D1.0 cm 306 g
  • Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 1990
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 306

3 weitere Werke von Hans G. Meissner:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.