Produktbild
Lynne (Hrsg.) Eagle

The SAGE Handbook of Marketing Ethics

Ebook (EPUB Format)

The SAGE Handbook of Marketing Ethics draws together an exhaustive overview of research into marketing's many ethical conundrums, while also promoting more optimistic perspectives on the ways in which ethics underpins organizational practices.Marketing ethics has emerged in recent years as the key and collective concern within the ever-divergent fields of marketing and consumer research. This handbook brings together a rich and diverse body of scholarly research, with chapters on all major topics relevant to the field of marketing ethics, whilst also outlining future research directions.PART 1: Foundations of Marketing EthicsPART 2: Theoretic… Mehr

CHF 139.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Dahl, Stephan (Hrsg.) / De Pelsmacker, Patrick (Hrsg.) / Taylor, Charles R (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-5297-3857-5
  • EAN: 9781529738575
  • Produktnummer: 34813068
  • Verlag: SAGE Publications
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 576 S.
  • Plattform: EPUB
  • Auflage: 1. Auflage

12 weitere Werke von Lynne (Hrsg.) Eagle:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.