Produktbild
Paul C. (Hrsg.) Gorski

Cultivating Social Justice Teachers

How Teacher Educators Have Helped Students Overcome Cognitive Bottlenecks and Learn Critical Social Justice Concepts

Buch

Frustrated by the challenge of opening teacher education students to a genuine understanding of the social justice concepts vital for creating an equitable learning environment? Recognizing that this is a common experience for teacher educators, the contributors to this book present their struggles and achievements in developing approaches that have successfully guided students to complex understandings of such threshold concepts as White privilege, homophobia, and heteronormativity, overcoming the bottlenecks” that impede progress toward bigger learning goals and understandings.

CHF 205.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Osei-Kofi, Nana (Hrsg.) / Sapp, Jeff (Hrsg.) / Zenkov, Kristien (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-57922-887-3
  • EAN: 9781579228873
  • Produktnummer: 14035083
  • Verlag: Stylus Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 476 g
  • Gewicht: 476
  • Sonstiges: General (US: Trade)

19 weitere Werke von Paul C. (Hrsg.) Gorski:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.