Harvard Business (Hrsg.) Review
Persuading People: Expert Solutions to Everyday Challenges
Buch
Persuasive people generate real value for their companies by turning ideas into action. But persuasion isn't easy: It takes practice, patience, and psychological savvy. That's where this new volume comes in--by enabling you to: - Build your credibility- Adapt your pitch to your audience- Win your listeners' minds and hearts- Overcome resistance to your proposals- Leverage the forces that move people to embrace new ideas
CHF 15.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
- ISBN: 978-1-4221-2273-0
- EAN: 9781422122730
- Produktnummer: 3230528
- Verlag: Harvard Business Review Pr
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2008
- Seitenangabe: 91 S.
- Masse: H17.9 cm x B12.6 cm x D0.8 cm 113 g
- Gewicht: 113
Über den Autor
The Pocket Mentor Series offers immediate solutions to common challenges managers face on the job every day. Each book in the series is packed with handy tools, self-tests, and real life examples to help you identify your strengths and weaknesses and hone critical skills.
20 weitere Werke von Harvard Business (Hrsg.) Review:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.