Produktbild
James F. Scotton

New Media for a New China

Buch

New Media for a New China is a timely introduction to the current state of the mass media in China and it's growing role in the 21st Century global communication systemBrings together an international cast of scholars to analyse the diverse roles of China's media, covering all the major industries (advertising, newspapers, broadcasting, magazines, film, TV, PR)Considers the position of China's media in the middle of the country's tremendous social, economic and political changesExplores the concept of the 21st century as China's Century because of the nation's unprecedented growth

CHF 56.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Hachten, William A.
  • ISBN: 978-1-4051-8796-1
  • EAN: 9781405187961
  • Produktnummer: 4991052
  • Verlag: John Wiley and Sons Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Masse: H23.0 cm x B15.4 cm x D1.1 cm 414 g
  • Gewicht: 414
  • Sonstiges: Professional & Vocational

7 weitere Werke von James F. Scotton:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.