Bruce I. Newman
The Marketing Revolution in Politics
Rotman-UTP Publishing. What Recent U.S. Presidential Campaigns Can Teach Us About Effective Marketing
Buch
A must-read for managers, students of marketing and political marketing, and anyone interested in learning more about how presidential campaigns operate.
CHF 31.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-4426-4799-2
- EAN: 9781442647992
- Produktnummer: 18929716
- Verlag: Durnell
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2016
- Seitenangabe: 224 S.
- Masse: H16.3 cm x B23.8 cm x D2.4 cm 508 g
- Abbildungen: 2 figures
- Gewicht: 508
27 weitere Werke von Bruce I. Newman:
Rotman-UTP Publishing. What Recent U.S. Presidential Campaigns Can Teach Us About Effective Marketing
Ebook (EPUB Format)
CHF 26.45
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.