John C. (Hrsg.) Green
The Values Campaign?
The Christian Right and the 2004 Elections
Buch
This volume provides thorough, expert analysis of the significance of the Christian Right in the 2004 campaigns. The authors offer clear and detailed discussions of the role of values rhetoric and Christian Right mobilization in nine key states. This is a must-read for anyone who is interested in the significance of religion in American politics.?Laura R. Olson, Clemson University
CHF 31.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Rozell, Mark J. (Hrsg.) / Wilcox, Clyde (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-58901-108-3
- EAN: 9781589011083
- Produktnummer: 2431753
- Verlag: Georgetown University Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 282 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.0 cm 431 g
- Gewicht: 431
- Sonstiges: Undergraduate
Über den Autor
John C. Green is professor of political science at the University of Akron and senior fellow with the Pew Forum on Religion and Public Life. Mark J. Rozell is professor of public policy at George Mason University. Clyde Wilcox is professor of government at Georgetown University.
34 weitere Werke von John C. (Hrsg.) Green:
The Christian Right and the 2004 Elections
Ebook (EPUB Format)
CHF 43.20
The Christian Right and the 2004 Elections
Ebook (EPUB Format)
CHF 61.25
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.