Produktbild
John C. (Hrsg.) Green

The Values Campaign?

The Christian Right and the 2004 Elections

Buch

This volume provides thorough, expert analysis of the significance of the Christian Right in the 2004 campaigns. The authors offer clear and detailed discussions of the role of values rhetoric and Christian Right mobilization in nine key states. This is a must-read for anyone who is interested in the significance of religion in American politics.?Laura R. Olson, Clemson University

CHF 31.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Rozell, Mark J. (Hrsg.) / Wilcox, Clyde (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-58901-108-3
  • EAN: 9781589011083
  • Produktnummer: 2431753
  • Verlag: Georgetown University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 282 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.0 cm 431 g
  • Gewicht: 431
  • Sonstiges: Undergraduate

Über den Autor


John C. Green is professor of political science at the University of Akron and senior fellow with the Pew Forum on Religion and Public Life. Mark J. Rozell is professor of public policy at George Mason University. Clyde Wilcox is professor of government at Georgetown University.

34 weitere Werke von John C. (Hrsg.) Green:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.