War and the Media: Propaganda and Persuasion in the Gulf War
The Gulf War of 1991 was the highest profile media war in history. Taylor traces the role of the media in the Gulf War and examines the attempts by both the coalition and Iraq to influence public opinion through propaganda and persuasion.
CHF 31.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Taylor, Henr
- ISBN: 978-0-7190-5550-8
- EAN: 9780719055508
- Produktnummer: 1645169
- Verlag: Manchester Univ Pr
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1998
- Seitenangabe: 368 S.
- Masse: H21.6 cm x B14.0 cm x D2.1 cm 496 g
- Auflage: 2. A.
- Gewicht: 496
Über den Autor
Philip M. Taylor is Reader in International Communications at the University of Leeds
10 weitere Werke von Philip M. Taylor:
Bewertungen
Anmelden