Produktbild
Michael R. Solomon

Marketing

Ebook (PDF Format)

Marketing: Real People, Real Decisions is the only text to introduce marketing from the perspective ofreal peoplewho makereal marketing decisionsat leading companies everyday.Timely, relevant, and dynamic, this reader-friendly text shows studentshowmarketing concepts are implemented,and what they really mean in the marketplace. With this book, the authors show how marketing can come alive when practiced by real people who make real choices.The3rd European Editionpresents more information than ever on the core issues every marketer needs to know, including value, analytics and metrics, and ethical and sustainable marketing. And with new exampl… Mehr

CHF 52.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Marshall, Greg / Stuart, Elnora / Barnes, Bradley / Mitchell, Vincent-Wayne / Author
  • ISBN: 978-1-292-22720-7
  • EAN: 9781292227207
  • Produktnummer: 33848416
  • Verlag: Pearson HigherEducation
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 616 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 17'507 KB
  • Auflage: 3. Auflage

47 weitere Werke von Michael R. Solomon:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.