Produktbild
Lee (Hrsg.) Artz

Globalization of Corporate Media Hegemony, The

Ebook (PDF Format)

Shows how dominant commercial media practices secure a hold among and affect diverse national cultures.When commercial media practices are insinuated into local cultures, existing cultural and media practices are often displaced and social inequalities are exacerbated-sometimes with the consent of consumers, but frequently confronting organized proponents. The Globalization of Corporate Media Hegemony provides case studies from five continents-from government-promoted telecommunications programs and technologies in Canada and Britain, MTV Asia's call-in request lines, and the pan-Latin ideology of a Mexican television variety show, to Islamic… Mehr

CHF 41.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Kamalipour, Yahya R. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-7914-8633-7
  • EAN: 9780791486337
  • Produktnummer: 35072110
  • Verlag: State University of New York Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 319 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'439 KB

13 weitere Werke von Lee (Hrsg.) Artz:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.