Produktbild
Geoffrey A. Moore

Inside the Tornado

Strategies for Developing, Leveraging, and Surviving Hypergrowth Markets

Buch

In this, the second of Geoff Moore's classic three-part marketing series, Moore provides highly useful guidelines for moving products beyond early adopters and into the lucrative mainstream market. Updated for the HarperBusiness Essentials series with a new author's note.Once a product crosses the chasm it is faced with the tornado, a make or break time period where mainstream customers determine whether the product takes off or falls flat. In Inside the Tornado, Moore details various marketing strategies that will teach marketers how reach these customers and how to take advantage of living inside the tornado in order to reap the benefits of… Mehr

CHF 21.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-06-074581-3
  • EAN: 9780060745813
  • Produktnummer: 3693597
  • Verlag: Harper Collins (US)
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 272 S.
  • Ausstattung: Trade Paperback
  • Masse: H20.3 cm x B13.7 cm x D1.7 cm 226 g
  • Gewicht: 226

Über den Autor


Geoffrey A. Moore is the author of Escape Velocity, Inside the Tornado, and Living on the Fault Line.

19 weitere Werke von Geoffrey A. Moore:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.