Produktbild
James E. (Hrsg.) Austin

Effective Management of Social Enterprises

Lessons from Businesses and Civil Society Organizations in Iberoamerica

Buch

What makes civil society organizations effective performers? What are key practices for businesses creating social value activities as a part of their overall operations? Business leaders have long analyzed corporate practices; this book represents an innovative analysis of how one does good in an effective and strategic manner. This book aims to enable social and business leaders to gain a greater understanding of how to achieve high performance in terms of social value creation. Social Enterprise Knowledge Network is a research partnership encompassing eleven leading management schools--nine in Latin America, one in Spain, and Harvard Bus… Mehr

CHF 34.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Gutierrez, Roberto (Hrsg.) / Ogliastri, Enrique (Hrsg.) / Reficco, Ezequiel (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-674-02123-5
  • EAN: 9780674021235
  • Produktnummer: 1922437
  • Verlag: Harvard University, The David Rockefeller Center for Latin American Studies
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 150 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.5 cm x D2.0 cm 552 g
  • Gewicht: 552
  • Sonstiges: Professional & Vocational

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.