Produktbild
Yanru Chen

Communication Campaigns and National Integration in China's Market Economy Era

Reviving the National Soul

Buch

This book adopts the method of grounded theory in studying national communication campaigns in China, referred to as propaganda campaigns in the Chinese linguistic context. The study provides an exploratory and descriptive analysis of the ways in which the media in China fulfilled their function of building a Socialist spiritual civilisation and maintaining national integration during state propaganda campaigns. Explanations for the success and limitations of the campaigns are clearly expressed and combined with cautious statements on the limited role of the media in the process of national integration. The three major communication campaigns… Mehr

CHF 122.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-981-287-732-1
  • EAN: 9789812877321
  • Produktnummer: 18590648
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 239 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D1.9 cm 547 g
  • Abbildungen: Book; Bibliographie
  • Gewicht: 547

5 weitere Werke von Yanru Chen:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.