Produktbild
Peter Doyle

Innovation in Marketing

Ebook (PDF Format)

Innovation in Marketing is a unique collection of empirical material describing both systems innovation and the launch of new products. This ranges from the development of new high tech items such as the Organiser from Psion, to the transfer of a major brand such as Virgin Direct to a new market. Based on this the authors have developed a clear analytical model for managing innovation with a marketing perspective.Doyle and Bridgewater illustrate the key themes using case materials and the entirely new new work it contains on the linkage between innovation and shareholder value. This gives the student and professional a new decision making per… Mehr

CHF 62.55

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Bridgewater, Susan
  • ISBN: 978-1-136-01522-9
  • EAN: 9781136015229
  • Produktnummer: 14495122
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 224 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 25'987 KB

92 weitere Werke von Peter Doyle:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.