Produktbild
Jean (Hrsg.) Burgess

The SAGE Handbook of Social Media

Ebook (PDF Format)

The world is in the midst of a social media paradigm. Once viewed as trivial and peripheral, social media platforms like Twitter, Facebook and WeChat have become an important part of the information and communication infrastructure of society. They are bound up with business and politics as well as everyday life, work, and personal relationships.This international Handbook addresses the most significant research themes, methodological approaches and debates in the study of social media. It contains substantial chapters written especially for this book by leading scholars from a range of disciplinary perspectives, covering everything from comp… Mehr

CHF 55.45

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Marwick, Alice E. (Hrsg.) / Poell, Thomas (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4739-9580-2
  • EAN: 9781473995802
  • Produktnummer: 25148056
  • Verlag: SAGE Publications
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 662 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 6'998 KB
  • Auflage: First Edition

9 weitere Werke von Jean (Hrsg.) Burgess:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.