Andrew T. (Hrsg.) Kenyon
Law of Reputation and Brands in the Asia Pacific
Ebook (EPUB Format)
Efforts to expand the scope of legal protection given to reputation and brands in the Asia Pacific region have led to considerable controversy. Written by a variety of experts, the essays in this book consider the developing law of reputation and brands in a fraught area.
CHF 76.10
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
- ISBN: 978-1-139-33441-9
- EAN: 9781139334419
- Produktnummer: 24133867
- Verlag: Cambridge University Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2012
- Seitenangabe: 0 S.
- Plattform: EPUB
- Masse: 1'379 KB
18 weitere Werke von Andrew T. (Hrsg.) Kenyon:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.