Produktbild
Ronald P. (Hrsg.) Leow

The Routledge Handbook of Second Language Research in Classroom Learning

Processing and Processes

Ebook (PDF Format)

The Routledge Handbook of Second Language Research in Classroom Learning is a comprehensive psycholinguistic approach to the issue of instructed language learning that is uniquely theoretical, methodological, empirical, pedagogical, and curricular. Bringing together empirical studies with theoretical underpinnings, this handbook focuses on conceptual replications/extensions of, and new research on, classroom learning or Instructed SLA (ISLA). In chapters from leading experts, the Handbook reports on the tenets of several models that have postulated the roles of cognitive processes in the L2 learning process and also covers two major methodolo… Mehr

CHF 50.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-351-67605-2
  • EAN: 9781351676052
  • Produktnummer: 30100280
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 516 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 8'168 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 54 schwarz-weiße Abbildungen, 22 schwarz-weiße Fotos, 32 schwarz-weiße Zeichnungen, 126 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Ronald P. Leow is Professor of Applied Linguistics and Director of Spanish Language Instruction in the Department of Spanish and Portuguese at Georgetown University, USA.

5 weitere Werke von Ronald P. (Hrsg.) Leow:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.