Produktbild
Gary Bamossy

Consumer Behaviour

Buch

Now in its seventh edition, Consumer Behaviour: A European Perspective provides themost comprehensive, lively and engaging introduction to the behaviour of consumers inEurope and around the world. The new slimline edition has 13 chapters, maintaining its breadth of coverage and making itideal for second- and third-year undergraduates as well as Master's students.The book links consumer behaviour theory with the real-life problems faced by practitionersin many ways:  Marketing opportunity, Marketing pitfalls and Multicultural dimensions boxesthroughout the text illustrate the impact consumer behaviour has on marketingactivities. Consumer beha… Mehr

CHF 81.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Solomon, Michael R. / Hogg, Margaret K. / Askegaard, Søren
  • ISBN: 978-1-292-24542-3
  • EAN: 9781292245423
  • Produktnummer: 29667708
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 664 S.
  • Masse: H26.5 cm x B19.2 cm x D2.2 cm 1'194 g
  • Gewicht: 1194

6 weitere Werke von Gary Bamossy:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.