Produktbild
Leone Burton

Which Way Social Justice in Mathematics Education?

Buch

This contributed volume explores equity and social justice within the field of mathematics education. In part one, Helga Jungwirth's introductory chapter provides a strong theoretical overview that is based in actual classroom behaviors and a typology that classifies the various interpretations found within this volume. Also in part one, Laurie Hart discusses developments in equity research in the United States. Part two focuses on results of studies about social justice and their impact on learning in mathematics classrooms in various parts of the world. For example, in a chapter on Peru, social justice does not just encompass gender, but al… Mehr

CHF 115.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-56750-680-8
  • EAN: 9781567506808
  • Produktnummer: 1415482
  • Verlag: Praeger
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2003
  • Seitenangabe: 342 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D2.2 cm 680 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 680

7 weitere Werke von Leone Burton:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.