Uncertain Business: Risk, Insurance, and the Limits of Knowledge
Insurers' perceptions and decisions about uncertainty - with potential for windfall profits as well as catastrophic losses - create crises in insurance availability and provoke new forms of inequality and exclusion. Hence, while the insurance industry is a central bulwark against uncertainty, insurers also play a key role in fostering it.
CHF 86.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Ericson, Richard V.
- ISBN: 978-0-8020-8759-1
- EAN: 9780802087591
- Produktnummer: 1695757
- Verlag: Univ Of Toronto Pr
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2004
- Seitenangabe: 335 S.
- Masse: H23.5 cm x B16.1 cm x D3.0 cm 626 g
- Auflage: 2. A.
- Gewicht: 626
14 weitere Werke von Aaron Doyle:
Bewertungen
Anmelden