Produktbild
Aaron Doyle

Uncertain Business: Risk, Insurance, and the Limits of Knowledge

Buch

Insurers' perceptions and decisions about uncertainty - with potential for windfall profits as well as catastrophic losses - create crises in insurance availability and provoke new forms of inequality and exclusion. Hence, while the insurance industry is a central bulwark against uncertainty, insurers also play a key role in fostering it.

CHF 86.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Ericson, Richard V.
  • ISBN: 978-0-8020-8759-1
  • EAN: 9780802087591
  • Produktnummer: 1695757
  • Verlag: Univ Of Toronto Pr
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2004
  • Seitenangabe: 335 S.
  • Masse: H23.5 cm x B16.1 cm x D3.0 cm 626 g
  • Auflage: 2. A.
  • Gewicht: 626

14 weitere Werke von Aaron Doyle:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.