Produktbild
Rosemary (Hrsg.) Clark

Teacher Learning and Power in the Knowledge Society

Ebook (PDF Format)

The rise of knowledge workers has been widely heralded but there has been little research on their actual learning practices. This book provides the first systematic comparative study of the formal and informal learning of different professional groups, with a particular focus on teachers. Drawing on unique large-scale national surveys of working conditions and learning practices in Canada, teachers are compared with doctors and lawyers, nurses, engineers and computer programmers, as well as other professionals. The class positions of professionals (self-employed, employers, managers or employees) and their different collective bargaining and… Mehr

CHF 46.68

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Livingstone, D. W. (Hrsg.) / Smaller, Harry (Hrsg.)
  • ISBN: 978-94-6091-973-2
  • EAN: 9789460919732
  • Produktnummer: 18256262
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 215 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'796 KB
  • Auflage: 2012

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.