Produktbild
Christopher Williams

Management Consultancy for Innovation

Ebook (PDF Format)

This book provides a new perspective on innovation in consultancy firms. Focusing on how consultancy firms can innovate in the modern era, it exposes and discusses key drivers for innovation in the industry. These are broken down into 5 dimensions - or 'Poles' - relating to forms of capital (human capital, social capital, and three types of organizational capital) that consultancy firms can use in order to innovate, both for themselves and for their clients.Readers of this book will not only gain insight into the innovative consultancy from the perspective of each of these Poles. They will also discover how consultancy firms need to find the… Mehr

CHF 44.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-429-85646-4
  • EAN: 9780429856464
  • Produktnummer: 31310275
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 254 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 6'219 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 18 schwarz-weiße Abbildungen, 18 schwarz-weiße Zeichnungen

Über den Autor


Christopher Williams is Reader in Management at Durham University Business School, UK. His publications include academic research in a range of journals, over 25 teaching cases and the book Venturing in International Firms: Contexts and Cases in a High-Tech World (Routledge, 2018)

100 weitere Werke von Christopher Williams:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.