Produktbild
Anderson

EARLY TELE VIEWNG AND ADOLES OUTCMS

Buch

The medium of television, although a daily part of most modern lives, remains mysterious in the manner it may influence its audience. At the center of this mysery lies the debate of content vs. medium without regard to its content.

CHF 88.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Huston / Linebarger
  • ISBN: 978-0-631-22922-3
  • EAN: 9780631229223
  • Produktnummer: 1612592
  • Verlag: John Wiley & Sons
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2001
  • Seitenangabe: 172 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.9 cm 259 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 259

Über den Autor


Professor Anderson teaches Psychology at University of Massachusetts, Amherst; Huston is Professor of Child Development at University of Texas, Austin; Schmitt is a Research Fellow at the Annenberg School Linebarger and Assistant Research Professor at the Juniper Gardens Project and affiliate of the Schiedfelbusch Institute for Life Spwan Studies at the University of Kansas;

100 weitere Werke von Anderson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.