Produktbild
Janet Jones

Digital Journalism

Buch

How can we make sense of the ongoing technological changes affecting journalism and journalists today? Will the new digital generation break down barriers for journalism, or will things just stay the same?These and other pertinent questions will be asked and explored throughout this exciting new book that looks at the changing dynamics of journalism in a digital era. Examining issues and debates through cultural, social, political and economic frameworks, the book gets to grip with today's new journalism by understanding its historical threats and remembering its continuing resilience and ability to change with the times. In considering new f… Mehr

CHF 51.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Salter, Lee
  • ISBN: 978-1-4129-2082-7
  • EAN: 9781412920827
  • Produktnummer: 19318782
  • Verlag: SAGE Publications Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 208 S.
  • Masse: H24.2 cm x B17.1 cm x D1.2 cm 360 g
  • Gewicht: 360
  • Sonstiges: Tertiary Education (US: College)

Über den Autor


Professor Janet Jones is Dean of the Arts and Creative Industries School at London South Bank University.

23 weitere Werke von Janet Jones:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.