Produktbild
Barrie (Hrsg.) Axford

New Media and Politics

Buch

`The book makes a successful attempt to map the potentially transformative effects of new media on various aspects of political insitiutions and culture, both at a theorectical and empirical level. Barrie Axford's discussion of the changing nature of political practice and technologies of political communication in relation to wider discourse of crisis is insightful and well argued....This is a genuinely thought provoking and generally very well written book. The book also works well by providing a potential basis for theoretically informed future research in the field of political communication' - Political TheoryExploring the theme of the p… Mehr

CHF 189.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Huggins, Richard (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-7619-6199-4
  • EAN: 9780761961994
  • Produktnummer: 1452235
  • Verlag: SAGE Publications Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2000
  • Seitenangabe: 240 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D0.0 cm 510 g
  • Gewicht: 510
  • Sonstiges: Tertiary Education (US: College)

9 weitere Werke von Barrie (Hrsg.) Axford:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.